Lyssna kostnadsfritt
på Expert-talare
Insikter och Trender för Framtidens e-handel
Utforska en värld av inspiration när ledande experter och visionära talare tar scenen för att dela sina djupgående insikter, banbrytande idéer och de trender som formar e-handels framtid – Helt kostnadsfritt!
Expert-talare på Ecommerce Expo
Insikter och Trender för Framtidens E-handel
Yuraimi Abreu
Business Strategist, AI | Search Product Lead
Jack Stratten
Head of Trends
Insider Trends
Erica Wredberg
Chief Retail Officer
LYKO
Mattis Bergquist
Rådgivare hållbar affärsutveckling
Coop
Tony Durham
fd. P&G Director/Associate Director
Supriya Chitale
Open source program office manager
IKEA Group
Yvonne Magnusson
f.d. CEO
Indiska
Linda Pimmeshofer
Digital futurist inom Retail
Hanna Graflund Sleyman
är Executive Vice President Emerging Technology
Axel Johnson
Headlight Topics
Nytt för 2025 är att allt innehåll nu är förflyttat ut på mässgolvet. Inga stängda seminarier, istället erbjuder vi fyra öppna scener med noggrant utvalt innehåll, specifikt anpassat för handeln. Detta ger alla deltagare fri tillgång till inspirerande presentationer och diskussioner, direkt på plats. Det öppna formatet främjar interaktion och möjliggör en dynamisk upplevelse för både besökare och utställare.


AI, data & the future of innovation
AI förändrar e-handeln med verktyg som skapar ett hållbart och effektivt affärslandskap. Här får du ta del av insikter från experter och partners för att revolutionera sin e-handelsstrategi.


Values, Marketing & Loyalty
För att lyckas inom e-handeln är en djup förståelse för kundens behov avgörande. Genom att bygga starka värderingsdrivna communities och satsa på upplevelser skapar företag inte bara lojalitet, utan en engagerad kundbas som aktivt vill vara del av varumärket. Med social commerce som växande plattform kan företag utveckla marknadsföringsstrategier som stärker varumärket och driver återkommande köp i en ständigt konkurrensutsatt marknad.


Sustainability
Hållbara och transparenta processer blir allt viktigare inom e-handeln. Genom att effektivisera och öka insynen kan företag både möta efterfrågan på hållbara lösningar och bidra till långsiktig ansvarstagande.


Future-Proofing e-commerce
Energikostnader och personalfrågor är exempel på avgörande utmaningar för både handeln och e-handeln. Att hantera stigande kostnader effektivt är en nödvändighet för lönsamhet i en marknad med snäva marginaler. Samtidigt krävs konkurrenskraftiga villkor och utvecklingsmöjligheter för att attrahera och behålla kompetens. Effektiva strategier inom dessa områden är centrala för hållbar tillväxt.