
Retail Technology & e-Commerce Expo levererade över förväntningarna
Fullsatt, fullmatat och som ett blixtnedslag slog Retail Technology & e-Commerce Expo ned på Kistamässan. Branschens förväntningar var höga och de infriades långt över förväntan med sina 3905 besökare, 200 talare och 250 utställare och besökarökning med 12%.
I ovissa tider är behovet av kunskapsöverföring, inspiration och en framåtblick i ny teknik viktigare än någonsin. Ett surrande mässgolv på Retail Technology & e-Commerce Expo samlade Sveriges alla handlare, e-handlare och branschexperter som uppdaterades och inspirerades under två intensiva mässdagar. En av mässans absoluta höjdpunkter var den nytänkande paneldebatten om hur handeln och e-handeln kan använda Chat GPT för att vinna nya marknadsandelar. Sammanfattningsvis öppnade mötesplatsen nya dörrar för att navigera framtidens konsument och köpbeteende.
Starkt intresse för 2024!
Mängder av utställare har redan bokat sin monter inför 2024, när Retail Technology och e-Commerce Expo kommer tillbaka den 29–30 maj 2024.
Så här tyckte några utställare om årets mässa
Pelle Andersson, VD, Sitesmart
”Vi är nöjda med årets deltagande och besökarna som vart i vår monter har varit helt rätt för oss.”
Kim Sundgren, Head of Operation, Krea
En välorganiserad och tydlig mässa. Vi har utökat vårt nätverk, knutit nya kontakter och exponerat vårt varumärke”.
Åke Larsson, Vd Specialelektronik
”En superbra mässa, där vi genom många intressanta möten och samtal fått möjligheten att väcka ett stort intresse för våra produkter”.
Farzad Farokhmanesh, Director of sales, Mobility Guard
”Vi har avslutat första mässdagen med över 100 företag som visat intresse för våra lösningar.”
Nu blickar vi fram mot nästa år när mässan arrangeras den 29–30 maj 2024.