Navigating the Future
of e-Commerce
Möt framtiden på Nordens största mässa för hela e-handeln.
Genom vår unika kartläggning av över 40 000 nyckelpersoner i branschen blir e-Commerce Expo 2025 större, vassare och fylld till bredden av beslutsfattare som leder vägen inom e-handelns utveckling.
Där innovation och kunskap möts - Framtidens e-handel börjar här
Den 14–15 maj förvandlas Kistamässan i Stockholm till e-handelsbranschens viktigaste mötesplats – det är här du får tillgång till kompetensutveckling i världsklass helt kostnadsfritt!
Ett mässgolv fyllt till bredden med innovationer och nyheter – en unik kunskapsarena där du får tillgång till ett scenprogram i absolut toppklass, insikter från världsledande experter och möjlighet att uppleva innovationer som formar framtidens e-handel.
Lär av branschens skarpaste hjärnor – Top E-commerce Influencers, trendanalytiker och experter ger dig strategier för att ligga steget före.
Kompetensutveckling på högsta nivå – Talare som du annars betalar tusentals kronor för att lyssna på, nu helt kostnadsfritt!
Upptäck de senaste e-commerce-lösningarna – Upplev innovationerna som driver branschens framtid från branschens ledande leverantörer.
Bygg värdefulla relationer – Hela e-handeln och ledande varumärken samlas under ett tak.
💬 Vad andra säger:
“Ett måste för alla inom e-handeln – jag gick därifrån med nya insikter, idéer och kontakter som redan har gjort skillnad i min verksamhet.”
🔗 Besök framtiden och boka din kostnadsfria biljett redan idag!
Challenges & Opportunities
E-handelns framtid innebär både utmaningar och möjligheter – från ökande energikostnader och fraktutmaningar till krav på hållbara leveranskedjor och förbättrad säkerhet online. Hur kan värderingar, communities och social commerce stärka kundrelationerna? Och hur kan en sömlös upplevelse mellan online och offline lyfta värdet för kunderna? Alla dessa frågor tas upp i öppna möten, paneldebatter och fireside chats direkt på mässgolvet, där besökarna är i rätt mindset för nätverkande och affärer.
59% Avbryter köp om de inte kan välja betalsätt
14% Högre tillväxt för de som använder enhetliga handelslösningar
31% är mer osäkra kring onlineköp jämfört med för 10 år sedan
19% av befolkningen kommer 2030 utgöras av Gen Z, vilket ställer nya krav på handeln
+ 3600
Besökare
Möten, nya insikter, kompetensutveckling
och utbyte av erfarenheter
+ 200
Talare
Ta del av inspirerande och
insiktsfulla föreläsningar
+ 250
Utställare
Företag och organisationer
som visar upp de bästa lösningarna för dig
Jack Stratten
Head of Trends
Insider Trends
Erica Wredberg
Chief Retail Officer
LYKO
Mattis Bergquist
CEO
Only R
Tony Durham
fd. P&G Director/Associate Director
Supriya Chitale
Open source program office manager
IKEA Group
Highlights & Experiences
Ett mässgolv fyllt av aktiviteter och innehåll utformat för att inspirera dagens beslutsfattare och nästa generations ledare inom e-handeln.